August 13, 2011

MY NAIL POLISH COLLECTION



If you call me a saturday in the morning, sure I'm in my room getting my nails with a nice color. I only wanna show you my nail polish collection, I love Masglo brand, but If I see a nice color is sure I buy It.

Si me llaman un sábado en la mañana, seguro que estoy en mi pieza arreglando mis uñas con un bonito color . Sólo quería mostrarles mi colección de esmaltes, amo los Masglo; pero si veo un color bonito no dudo en comprarmelo.


I don't usually go to nail salon for a mani-pedi because I like change every weekend the color of my nails according with my mood and the plans for the week. 

No suelo ir a arreglarme las uñas porque me gusta cambiar de color cada fin de semana de acuerdo con mi estado de ánimo y los planes para la semana.

Which is you favourite nail polish color?

¿Cuál es tu color de esmalte favorito?


Diana Arias