August 9, 2011

BACK TO COLLEGE

My vacations are over, that's mean I've to wake up early again and go to college.

Mis vacaciones se terminaron, asñi que tengo que madrugar otra vez y volver a la Universidad.




These were my pens and markers the last semester and my poor folder.

Estos fueron mis ésferos y marcadores el semestre pasado y mi pobre folder.



Here is my new pink folder for this new semester :)

Este es mi folder rosa para el nuevo semestre :) 




I used to remember more my classes by the colours and little draws I do, so I decided bought more things to make my folder a happy folder. I bouhgt some new colored pens and new markers.

Suelo recordar lo que veo en clase por los colores y dibujos que hago, así que decidí comprar más cosas para hacer de mi folder un folder feliz. Compré algunos micropuntas de colores y nuevos marcadores. 

Apparently my mom had seen I wanna more colors and gave me more colored pens and markers. Now I feel my suitcase is a little circus tend errant.

Aparentemente mi mamá había visto que quería más colores y me dio algunos micropuntas y marcadores. Ahora siento que mi bolso es una pequeña carpa de circo andante.


Some of you has a great cartridge for me?

¿Alguno tiene una cartuchera para mí? 

Diana Arias